רופאים שמאשרים קנאביס רפואי:

למרות שרפורמת הקנאביס יצאה לדרך, עדיין יש צורך לעמוד בקריטריונים הרפואיים של היחידה לקנאביס רפואי בטרם יוכל הרופא שהוכשר לכך לתת לך את המרשם לקנאביס רפואי.

אם את/ה סובל/ת מאחת המחלות / התוויות רפואיות הבאות, קנאביס רפואי יוכל להקל גם עליך!

מטופלים רבים מציינים את התועלת הרבה שהם מפיקים מהטיפול בקנאביס רפואי, אשר השימוש בו מאפשר להפחית את השימוש ואת התלות בתרופות הכימיות. עם זאת, עדיין אין מספיק רופאים שמאשרים קנאביס רפואי.

 

לבירור זכאותך לקבלת אישור לקנאביס רפואי, פנה אלינו עוד היום ונשמח להפנות אותך לרופא המתאים וללוות אותך לכל אורך תהליך הוצאת הרישיון וההתנסות עם צמח הקנאביס.

 

קצת על קנאביס רפואי:

לטענת פרופ' ראובן אור , מנהל המחלקה להשתלת מח-עצם במרכז הרפואי הדסה עין-כרם, חורגות יתרונות הקנאביס הרפואי מהטיפול בבעלי כאב כרוני בלבד, שכן מעבר להפחתת הכאבים אצל חולים המטו-אונקולוגיים ואונקולוגיים תורם הקנאביס הרפואי גם לשיפור התיאבון ולשיפור בתחושה הכללית של המטופל. חולים שאינם צורכים קנאביס רפואי מקבלים תחת זאת תרופות נרקוטיות המשפיעות לרעה על תפקודם השוטף ועל הרגשתם הכללית.

לדברי ד"ר איליה רזניק, מנהל היחידה לנוירופסיכולוגיה ביחידה לבריאות הציבור: "כדאי לכלול את הקנאביס בשורת התרופות שעל המדף, ולאור הניסיון שלי, שבו נתתי להרבה מאד אנשים הרבה תרופות שונות, התרשמתי מהיעילות הגבוהה של הקנאביס בעיקר במצבים משולבים של כאב כרוני ודיכאון".

ד"ר סילביו בריל ,מזכיר האגודה הישראלית לכאב ומנהל היחידה לטיפול בכאב בבית החולים סורובסקי אומר: "הניסיון שלי מראה שחולים המקבלים קנאביס רפואי מפחיתים ואפילו מפסיקים לחלוטין את השימוש בתרופות אחרות. מבחינתנו זה בסדר, להחליף תרופה אחת בתרופה אחרת עם פחות תופעות לוואי".

ד"ר ברקת שיף-קרן מבית החולים סורובסקי וקופת החולים מכבי מספרת: "עיקר העיסוק שלי הוא טיפול בכאב. אני מאד מאד בעד הקנאביס וחושבת שזו תרופה טובה. אין יום שאני לא ממליצה בו לפחות לאדם אחד על קנאביס. זה עוזר להמון סוגי כאב וזה עוזר להמון חולים".

ד"ר ג'וני גרינפלד מבית החולים אסף הרופא, אומר: "לרופאים דהיום יש נטייה להסתייג מקנאביס מטעמים לא ברורים. כששואלים איזה ראיות מדעיות יש, ובכן – אם מטופל לקח קנאביס וזה עזר לו, זאת ההוכחה! זה אמפירי, זה מדעי, זאת ההוכחה!"

כיום, חולים רבים עדיין מתקשים למצוא רופאים שמאשרים קנאביס רפואי, זאת משום שלא כל הרופאים שעברו את ההכשרה של משרד הבריאות עוסקים בכך בפועל ואכן מאשרים קנאביס רפואי.

אנו במרכז הישראלי לקנאביס רפואי מעודכנים ברשימת הרופאים שמאשרים קנאביס וברוב המקרים אף נמצא אחד שעובד עם קופת החולים שלך!

[gravityform id="6" title="false" description="false" ajax="true"]

תפריט נגישות