אמנם הקנאביס הוא צמח עתיק יומין, אך עם התפתחות הטכנולוגיה צומחות עוד ועוד שיטות גידול קנאביס אשר מאיצות את שלבי גידול קנאביס והופכות את הגידול לפשוט ומהיר יותר. כמובן, שהמגדלים אינם מעוניינים להוריד את איכותו של הצמח, ולכן כל השיטות מנסות לשמור ככל הניתן על איכויות הצמח כך שהמשתמש הסופי יוכל ליהנות מיתרונותיו ככל הניתן.

ישנן שיטות גידול קנאביס שונות, כאשר לכל שיטה שלבי גידול קנאביס אשר תואמים את צרכי המגדל והצמח. ישנן שיטות אשר מיועדות לגידול בחממות, וישנן שיטות אשר מיועדות לגידול ביתי, כאשר כך או כך לצמח הקנאביס יש צרכים בסיסיים אשר בלעדיהם הוא לא יצמח כראוי והתוצאה תהיה לא איכותית או מעטה.

הצרכים הבסיסיים של צמח הקנאביס מהוות מכנה משותף לכל שיטות גידול קנאביס הקיימות – צמח הקנאביס זקוק לאור, וכמה שיותר. לכן בין אם מדובר בגידול בחממה או גידול ביתי, יש לספק לצמח כמה שיותר אור טבעי או מלאכותי על ידי מיקום נכון או ציוד מתאים.

בנוסף, על מנת שהצמח יתפתח כראוי, יש לעקוב אחר שלבי גידול קנאביס ולבצע כל שלב באופן המקצועי ביותר ובזמן המתאים ביותר. על מנת לבדוק מהם השלבים המתאימים בכל שיטות גידול קנאביס יש לוודא כי אכן אתם מגדלים בשיטה המתאימה לזן הקנאביס אותו אתם מעוניינים לגדל. כפי שלכל זן קנאביס יש את השיטות המתאימות לו ביותר, כך גם שלבי גידול קנאביס שונים מזן אחד לאחר.

מחפשים שיטות גידול קנאביס אשר מתאימות לזן ומקום הגידול ? רוצים לדעת מהם שלבי גידול קנאביס המתאימים לזן שלכם ? פנו אלינו עוד היום ונשמח לספק לכם את כל המידע אודות קנאביס רפואי.

תפריט נגישות