אישור שימוש קנאביס רפואי בישראל הוא אישור אשר חולים רבים מייחלים לו על מנת לשכך כאבים, להרגיע חרדות ועוד. אחת המחלות בהן השימוש בקנאביס הופך למקובל יותר ויותר היא מחלת הסרטן, כאשר ניתן לקבל קנאביס רפואי סרטן השד או כל סוג אחר של המחלה תוך עמידה בקריטריונים מסוימים.

נכון להיום, אי אפשר לקבל קנאביס רפואי בישראל רק על סמך העובדה כי חליתם בסרטן מכל סוג, ועל חולה סרטן להיות במצב רפואי מסוים על מנת לקבל אישור לשימוש בקנאביס. בין אם מדובר במקרה של קנאביס רפואי סרטן השד בדרגה נמוכה או גידול סרטני אלים יותר, הצורך בשימוש משתנה מחולה לחולה.

חולי סרטן יכולים להגיש בקשה לאישור קנאביס רפואי בישראל כאשר הם נמצאים במצב של סבל פיזי אשר נגרם מהטיפולים הכימותרפיים עד כחצי שנה לאחר הטיפול. תופעות הלוואי של טיפולי הכימותרפיה יכולות לכלול בחילות, הקאות וכאב אשר מקשים על התפקוד היומיומי ולכן קנאביס רפואי סרטן השד יכול להקל במצב זה.

בנוסף, קנאביס רפואי בישראל ניתן לבקש במידה ומחלת הסרטן היא חשוכת מרפא, ומוצו כל דרכי הטיפול האחרות. במצבים אלו, קנאביס רפואי סרטן השד נועד לשכך את הכאבים הפיזיים וכן להקל על החולה מבחינה נפשית, שכן מדובר בהתמודדות יומיומית לא פשוטה.

מחפשים מידע נוסף על קנאביס רפואי בישראל או על קנאביס רפואי סרטן השד ? פנו עוד היום למרכז הישראלי לקנאביס רפואי ונשמח לעמוד לרשותכם.

תפריט נגישות