מריחואנה רפואית מיגרנות

מיגרנה היא מחלה כרונית נפוצה אשר מתבטאת בעיקר בכאב ראש חזק, אשר עשוי להופיע באופן ספונטני או בעקבות חשיפה לגורם חיצוני כלשהו. אנשים רבים סובלים ממיגרנות חזקות בתדירות גבוהה, מה שמפריע לתפקודם התקין במהלך התקף המיגרנה. לעתים רבות חשיפה לאור או לרעש, או ביצוע פעילות גופנית, אפילו ברמה נמוכה מאוד, אינו אפשרי בזמן מיגרנה והחולה נאלץ להימנע מכל פעילות.

צריכת מריחואנה רפואית מיגרנות במהלך התקף המיגרנה יכול לשפר באופן משמעותי את כאב הראש ושאר התסמינים, ואף להעלים אותם לחלוטין. בעזרת הדרכה מתאימה ושימוש בסוג מתאים של מריחואנה רפואית מיגרנות יכולות להשתפר פלאים והחולה יוכל לחזור לנהל אורך חיים תקין ובריא.

מריחואנה רפואית מיגרנות מקלה לא רק על כאב הראש, אלא גם על בחילות והקאות אשר עשויות לעתים רבות להופיע יחד עם התקף המיגרנה. ישנם סוגים שונים של מיגרנות, כאשר לרוב כאב הראש נמשך בין מספר שעות למספר ימים, ומופיע במרבית המקרים בצד אחד של הראש.

אנשים רבים בישראל סובלים ממיגרנות, אשר יכולות להופיע גם בגיל צעיר וגם בגיל מבוגר, ואינם מודעים ליכולות של מריחואנה רפואית לשפר את מצבם באופן משמעותי.

סובלים ממיגרנות חוזרות ומחפשים מידע נוסף על מריחואנה רפואית מיגרנות ? פנו עוד היום למרכז הישראלי לקנאביס רפואי ותוכלו למצוא מידע רחב בנושא או לקבל ייעוץ אישי לצריכת מריחואנה בזמן התקף מיגרנה.

תפריט נגישות