ישנן מספר שיטות הנבטה של זרעים של קנאביס כאשר אחת הדרכים הפופולריות והפשוטות ביותר היא הנבטת זרעי קנאביס באדמה המתאימה. הזרעים הם קטנים ועדינים, ועל כן רבים מעדיפים לחסוך את ההתעסקות אשר מתלווה לשאר השיטות האחרות, ולהנביט את הזרע ישירות באדמה. כך אין צורך להזיזו או לגעת בו לאחר מכן, מה שעשוי לגרום לנזק בלתי הפיך.

הנבטת זרעי קנאביס באדמה היא כפי שציינו רק שיטה אחת מבין מספר שיטות של הנבטת זרעים של קנאביס בחוץ או בפנים. שיטות נוספות הן בעזרת מטליות נייר או בכוס עם מים, כאשר שתי השיטות דורשות מיומנות רבה בכדי לא לפגוע בזרע ולהרוס אותו במהלך התהליך. כל מגדל טוען כי שיטה אחרת היא אפקטיבית, כאשר הרבה מאוד מגדלים מעדיפים הנבטת זרעי קנאביס באדמה מהשיטות האחרות.

אפשר לומר כי הנבטת זרעי קנאביס באדמה היא הפשוטה ביותר, ומצריכה הכי פחות התעסקות עם זרעים של קנאביס והזזתם. בשיטה זו, פשוט זורעים את הזרעים באדמה בעומק של בערך סנטימטר אחד, מכסים באדמה ומשקים במעט מים. חשוב מאוד לא להדק את האדמה ולהשאיר לזרעים סביבה מאווררת לפרוץ מעל פני האדמה. זרעים של קנאביס בשיטה זו זקוקים לרוב למספר ימים בלבד עבור ההנבטה.

מחפשים מידע נוסף על הנבטת זרעי קנאביס באדמה או בכל שיטה אחרת ? צריכים לדעת אילו סוגים של זרעים של קנאביס מומלצים ? בקרו עוד היום באתר המרכז הישראלי לקנאביס רפואי ומצאו מידע רב בנושא.

תפריט נגישות