בימינו עדיין ישנם אנשים רבים אשר אינם מבינים את כוחו של צמח הקנאביס, חוסר הבנה אשר נובעת ברובה מחוסר ידע או חשיבה מיושנת וסגורה. הרצאה על קנאביס מסייעת לרבים להבין מה עומד מאחורי הצמח המפורסם, וחושף בפניהם עולם חדש אשר לא הכירו ואפילו קצת חששו ממנו.

עבור רבים, הקנאביס נחשב לסם מסוכן אשר אסור בתכלית האיסור להשתמש בו. הם רואים בו כסם מסוכן באותה המידה כמו קוקאין, כאשר הם אינם מסכימים להכיר בכך שמדובר בצמח טבעי לחלוטין. הרצאה על קנאביס פעמים רבות חושפת בפני אנשים אלו פרטים אשר הם אינם היו מודעים אליהם, שמשנים לחלוטין את תפיסתם בנושא.

במהלך הרצאה על קנאביס נחשפים בפניהם יתרונותיו הרבים של הצמח, סגולותיו הרפואיות, ואף סיפורי הצלחה של מקרים אשר הרפואה הקונבנציונלית התייאשה מהם. כל אלו הופכים את התפיסה של קנאביס מסם מסוכן לצמח טבעי עם יכולות רפואיות מדהימות.

ישנו מגוון רחב של הרצאות בנושא, כאשר כל הרצאה על קנאביס מתמקדת בתחום אחר. המרכז הישראלי לקנאביס רפואי מספק מגוון הרצאות בנושאים: סיפורו המופלא של צמח הקנאביס מסם מסוכן לתרופת העתיד, קנאביס רפואי בישראל – מי זכאי לקבל, באיזה תנאים, ותופעות לוואי של קנאביס – כיצד לטפל בבטחה.

רוצים להזמין הרצאה על קנאביס רפואי לביתכם, לאירוע / כנס או למקום העבודה ? פנו עוד היום למרכז הישראלי לקנאביס רפואי והזמינו הרצאה לבחירתכם.

שלומי סנדק העביר מגוון הרצאות וסדנאות בנושא הקנאביס, נשמח להתאים את תוכן ההרצאה לקהל היעד שלך!

תפריט נגישות