גידול קנאביס בבית באופן הטוב ביותר דורש מערכת מתאימה וציוד אשר מיועדים עבור גידול קנאביס רפואי בבית ויוצרים מעיין חממת גידול פרטית. ככל שתשקיעו במוצרי חממה איכותיים כך תהליך הגידול יהיה פשוט וטוב יותר והתוצאה תהיה טובה יותר – קנאביס איכותי וכמות גדולה של פרחים.

גידול קנאביס בבית דורש לא רק ציוד, אלא גם ידע בתהליך הגידול. ידע על גידול קנאביס רפואי בבית ניתן לצבור ממקורות שונים ברשת, אשר מפרטים על שלבי הגידול הביתי ומספקים טיפים שונים על גידול נכון.

גידול קנאביס בבית הוא פעמים רבות אפילו עדיף מגידול בחוץ, אשר גם לו יתרונות רבים אך לעתים הינו קשה יותר להצלחה. אחד היתרונות הבולטים של גידול קנאביס רפואי בבית הוא היעדר מזיקים. כאשר מגדלים קנאביס בחוץ, הצמח חשוף למזיקים שונים וחיות אשר עשויות להזיק ולהרוג אותו. לעתים מדובר בחיות בית כדוגמת כלבים וחתולים אשר עשויים לרמוס את הצמח או לחפור בשורשיו,  ולעתים אלו הם חרקים ומזיקים אשר קיימים בצמחייה.

גידול קנאביס בבית מאפשר הימנעות מוחלטת ממזיקים אלו, ובכך צמצום הסיכון שהצמח ינזק בעקבותם. בנוסף, כאשר קיימים מזיקים פעמים רבות יש צורך בריסוס הצמח, ריסוס אשר גם הוא עשוי להזיק לו. לכן גידול קנאביס רפואי בבית עדיף מבחינה מסוימת, כי כך תימנעו גם מהמזיקים וגם מהריסוס.

מחפשים מידע נוסף וטיפים עבור גידול קנאביס בבית ? בקרו עוד היום באתר המרכז הישראלי לקנאביס רפואי ומצאו מידע אודות גידול קנאביס רפואי בבית ובגינה.

תפריט נגישות