תהליך גידול הקנאביס הוא תהליך של מספר חודשים, מרגע השתילה ועד קבלת הפרחים, כאשר במהלך חודשים אלו עשויות לצוץ לא מעט בעיות שישבשו את הצמיחה. אנשים רבים אשר ניסו לגדל נכשלו לאחר זמן רב של גידול הצמח, או שפשוט מחפשים תהליך קצר יותר, ולכן הומצאו שיטות עבור גידול קנאביס מהיר ואיכותי.

גידול קנאביס מהיר מתאפשר על ידי קניית זרעים אשר נקראים זרעים אוטומטיים. לאחר שתילה של זרעים אלו תקופת הגידול והפריחה היא מהירה מאוד ועד 60 ימים. זרעים אלו הפכו לפופולריים במיוחד בשנים האחרונות, כאשר היתרון של צמיחה מואצת ותהליך אשר קצר בכמה חודשים מהתהליך הארוך הופך אותם לאטרקטיביים במיוחד עבור מגדלים ביתיים.

גידול קנאביס מהיר אפשרי על ידי שתילת הזרע האוטומטי בסביבות תחילת-אמצע חודש יוני, כך שהוא ייקבל מבחינת טמפרטורה וכמות אור את התנאים האופטימליים עבורו. ישנם התאמות שונות אשר יש לבצע מלבד עונת השתילה, כדוגמת כמות מים ודישון.

גידול קנאביס מהיר בעזרת זרעים אוטומטיים אמנם גורם לכך שכמות הפרחים על הצמח היא מעטה יותר מעציץ אשר גדל לתקופת זמן של 4 חודשים, אך איכות הפרח יכולה להיות מאוד גבוהה. לכן רבים מעדיפים לרכוש זרעים אוטומטיים ולקבל כמות קטנה יותר, אך במעט יותר זמן ובאיכות טובה.

מחפשים מקור אמין להנחיות עבור גידול קנאביס מהיר ? בקרו כבר עכשיו באתר המרכז הישראלי לקנאביס רפואי ומצאו את כל המידע

תפריט נגישות