ישנן דרכים שונות לגידול קנאביס רפואי, כאשר ההבדל המהותי הוא לרוב במיקום הצמח – גידול קנאביס בחממה לעומת גידול קנאביס במרפסת לדוגמא.

גידול קנאביס בחממה הוא טכניקה יחסית חדשה לגידול קנאביס, כאשר חברות רבות אשר מגדלות קנאביס רפואי בוחרות בטכניקה זו. לגידול בחממה יש יתרונות רבים, בעיקר האפשרות לשליטה בתנאים אשר ניתנים לצמח בכל שלב של הגדילה, ואספקת תנאים אופטימליים על ידי ציוד ייעודי.

ישנן חברות אשר עוסקות בהקמת חממות עבור גידול קנאביס בחממה ומקימות חממות אשר מיועדות ומתוכננות לגידול הצמח, אשר דורש תנאי צמיחה ייחודיים. החממות מתוכננות לספק לצמח את כמות האור הנדרשת לו על פי שלב הגדילה בו הוא נמצא, כמות מים מדוייקת ועוד תנאים ספציפיים הנדרשים לצמח.

גידול קנאביס בחממה הוא נוח ומאפשר שליטה בתנאי הגידול אשר אינם מתאפשרים בדרכי גידול אחרות כדוגמת  גידול קנאביס במרפסת ביתית. כאשר מחליטים על גידול קנאביס במרפסת יש לקחת בחשבון כי התנאים אשר יסופקו לצמח אינם בהכרח תלויים בכם. עליכם להציב את הצמח במקום שמקבל הכי הרבה שמש, אך גם באופן זה לא תוכלו להיות בטוחים שהוא ייגדל באופן מיטבי.

אין ספק שבכדי לבצע גידול קנאביס במרפסת יש צורך במאמץ רב והשקעה רבה יותר על מנת שהצמח יניב פרחים איכותיים ורבים.

מחפשים מידע נוסף על גידול קנאביס בחממה ? רוצים לדעת הכל על גידול קנאביס במרפסת הביתית שלכם ? בקרו כבר היום באתר המרכז הישראלי לקנאביס רפואי ומצאו את כל הפרטים על שיטות לגידול קנאביס.

תפריט נגישות