גידול חוץ קנאביס הינו גידול פשוט אך דורש המון ידע בכל שלבי הגידול על מנת להפיק את איכות הצמח הגבוהה ביותר לשימוש. גידול חוץ של קנאביס יכול להיות שונה מאוד בכל מקום גידול, וישנם הבדלים גדולים בין התוצאה אשר נגרמים בעקבות תנאי החוץ הקיימים.

גידול חוץ קנאביס שונה מגידול ביתי במספר דברים, כאשר אין ספק שסביבתו הטבעית של צמח הקנאביס בחוץ מפיקה תוצאות מרהיבות כשעושים זאת באופן מקצועי ויסודי. גידול חוץ של קנאביס מצריך מאיתנו חישוב נכון של זמן השתילה על פי עונות השנה, מאחר וישנה השפעה מכרעת של מזג האוויר על גדילתו האופטימלית של צמח הקנאביס.

כאשר מתכננים גידול חוץ קנאביס יש לתכנן את השתילה לעונת האביב, כך שהצמח יוכל להנות מהשמש המקומית של עונת הקיץ ולקבל את האור הדרוש לו. פה המקום לציין יתרון משמעותי של גידול חוץ של קנאביס והוא החיסכון בחשמל, כאשר הצמח מקבל את האור ממקור טבעי ולא על ידי נורות אשר פועלות שעות רבות ומעלות את צריכת החשמל.

הקצירה של גידול חוץ קנאביס, כאשר השתילה מתבצעת כמתוכנן בעונת האביב, מתבצעת בתחילתו של הסתיו. מדובר למעשה במספר חודשים בהם אתם צריכים לטפח את הצמח, לדאוג עבורו למים, אור ולהרחיק ממנו מזיקים, על מנת לקבל תוצאות גידול חוץ של קנאביס מוצלחות.

רוצים מידע נוסף על גידול חוץ קנאביס ? בקרו עוד היום באתר המרכז הישראלי לקנאביס רפואי למידע אודות גידול חוץ של קנאביס רפואי ועוד.

תפריט נגישות