איך לגדל קנאביס בחוץ ?

גידול קנאביס בחוץ נשמע קל על פניו, פשוט שותלים זרעים באדמה רגילה, נותנים מים מדי פעם, ומקווים שהשורשים יתפסו באדמה כמו שצריך. אך למעשה, מדובר בתהליך מורכב יותר כאשר פעמים רבות השליטה בהצלחתו אינה נמצאת בידיכם, אז כל שעליכם לעשות הוא לספק לצמח את התנאים הטובים ביותר, ולקוות לתוצאה מוצלחת.

גידול קנאביס בחוץ יש להתחיל עם שתילה בחודש אפריל, מאחר ומדובר בצמח אשר זקוק לאור על מנת לגדול ועונת הקיץ היא העונה האידיאלית עבורו. כאשר שותלים את הזרעים באדמה יש לזכור לא להניח יותר מדי אדמה על הזרע, ולא להדק את האדמה יתר על המידה, בכדי ליצור עבורו סביבה אוורירית.

כאשר נשאלת השאלה איך לגדל קנאביס בחוץ אי אפשר שלא לדבר על האור – האור הוא אולי המרכיב החשוב ביותר שצמח הקנאביס צריך בשביל לצמוח.

שתלו את הצמח במקום בו הוא יקבל הכי הרבה אור, כאשר רצוי טרם השתילה לבצע מעקב על אזורים מסוימים ולבדוק כמה שמש הם מקבלים בכל שעה של היום.

לעתים תגלו כי אזור אשר נראה מושלם עבור גידול קנאביס בחוץ בשעות הבוקר המוקדמות, מוצל לחלוטין לקראת הצהריים ועד אחר הצהריים.

אם תשאלו מומחים איך לגדל קנאביס בחוץ סביר להניח ש'טיפ' נוסף שתקבלו הוא בנוגע למזיקים, כאשר המזיקים עשויים להזיק מאוד בעת גידול קנאביס בחוץ מאחר והם ניזונים מצמחיה.

ישנם שיטות שונות להרחקת מזיקים אשר לא מזיקות לצמח עצמו אבל עדיין, בגידולי חוץ מאד קשה לשמור על סביבה הגיינית ולמנוע נזקים לצמחים.

חשוב לציין שנכון להיום, גידול קנאביס ללא אישור ממשרד הבריאות איננו חוקי, אם כי ניתן למצוא ברחבי הרשת מדריכי גידול רבים, גם בעברית.

בעבר, מרבית גידולי הקנאביס היו גידולי חוץ אולם בשנים האחרונות יותר ויותר מגדלים, כולל מגדלים מורשים של קנאביס רפואי, מעדיפים לעבור לגידולי פנים ולשימוש בנורות לד החסכוניות בצריכת חשמל.

גידול פנים מאפשר שליטה טובה יותר בהליך הגידול וכמובן, הגנה טובה יותר מפני מזיקים ומפני מחלות אחרות.

מעוניינים לקבל פרטים על קנאביס רפואי איכותי? הקליקו כאן

תפריט נגישות